Днес общината открива денонощна връзка. Запомнете тел. 034/969696

Пазарджик — 15 декември, 2016 в 07:22 часа.

От днес Община Пазарджик ще разполага с КОЛ ЦЕНТЪР за обслужване на граждани, фирми и институции, чрез входящи и изходящи обаждания, справки, както и обслужване и по други комуникационни канали – E-mail, SMS, Гласови съобщения, Чат на живо. Освен чрез сайта на Община Пазарджик, гражданите вече ще могат да се свържат и с Контактния център и на телефон 034/96 96 96. На него могат да се подават сигнали във връзка с : приемане и обработка на сигнали, писма, жалби и други, предоставяне на обща информация за функциите, местоположението, работното време и възможностите за контакт със звената на Община Пазарджик, предоставяне на обща информация за услугите, предлагани от Община Пазарджик, начина на тяхното получаване, необходимите документи при подаване на различни заявления за услуги, срокове и цени подпомагане на гражданите и фирмите при подаване на заявления за извършване на административни услуги по електронен път, проследяване развитието на подадените сигнали, писма, жалби и др., след получаване обратна информация от съответните звена на Община Пазарджик, предоставяне на информация на гражданите за текущи дейности и проблеми при обработката на постъпили сигнали, по които звената на общинска администрация са предприели или ще предприемат действия.
Достъпът на гражданите до дежурния телефон е 24 часа в денонощието, като в периода от 8,30 до 20,30 ч. ще се свързвате директно с оператор, а след това ще оставяте съобщения на телефонен секретар.







Етикети: ,

Напишете коментар

Трябва да влезете в системата, за да пишете коментари.

Обратни връзки

Направи връзка